10 najlepszych restauracji na plaży w Daytona

Kolaż potraw z restauracji Daytona Beach na Pinterest

Następnym razem, gdy wybierzesz się na plażę Daytona, koniecznie wypróbuj przynajmniej jedną z tych wspaniałych Restauracje Daytona Beach ! Wspaniałe śniadanie, obiad, kolacja i deser, każdy znajdzie coś dla siebie. Daytona Beach może być znana z wyścigów, ale najlepsze restauracje w Daytona Beach pokaż, że jedzenie w Daytona Beach jest prawie tak dobre, jak wyścigi!

11 najlepszych restauracji w Daytona Beach

Restauracje Daytona Beach, które trzeba wypróbować

Moja rodzina i ja udaliśmy się na Daytona Beach, aby poszukać najlepszych rzeczy do zrobienia w Daytona Beach.

Nie wiedziałem, że podczas naszego weekendowego wypadu nie tylko znajdziemy coś wspaniałego atrakcje w Daytona Beach ale także świetne jedzenie.

Wiele z tych restauracji w Daytona Beach było polecanych przez znajomych przed naszą podróżą, inne były Zalecenia Trip Advisor a kilka z nich było polecanych przez okolicznych mieszkańców, na przykład naszego wspaniałego lokaja w The Shores Resort & Spa .

1. Mike’s Galley
  9. The Shores S’mores
  10. Cow Lick’s

Najlepsze restauracje w Daytona Beach

Jako krótkie zastrzeżenie, chociaż ten post zatytułowany jest Restauracje Daytona Beach, niektóre z nich znajdują się w różnych miastach i tuż obok Daytona Beach. Ale ze względu na prostotę właśnie napisałem Daytona Beach. Wszystkie z nich znajdują się w Daytona Beach lub w jej pobliżu.

Gdy już wybierzesz swoje ulubione restauracje w Daytona Beach, zmapuj je i odjedź. Podzieliłem je na śniadanie / brunch, obiad / kolację i deser. Nie krępuj się zjeść deseru, jeśli to lubisz. Albo pierwszy i ostatni. To moja sprawa.

Daytona Beach Restauracje na śniadanie lub brunch

Niezależnie od tego, czy chcesz pączki, bułki cynamonowe czy jajka - te miejsca, w których można zjeść śniadanie w Daytona Beach, będą strzałem w dziesiątkę!

Mike’s Galley

Mike’s Galley to skromna restauracja w stylu mama i pop, zaledwie kilka minut od The Shores Resort and Spa i Oceanwalk Shops. Szczerze mówiąc, gdybym nie czytał recenzji na Trip Advisor, nigdy bym nawet nie wiedział, że tam jest.

Bułeczki cynamonowe są ogromne. Próbowaliśmy ciastek i sosu, zapiekanki z brązowej cebuli i jajka kraba Benedict i byliśmy zadowoleni ze wszystkich trzech. A usługa jest fantastyczna.

Usiądź na bujanym fotelu na zewnątrz, zadaj kilka pytań z trywialnej gry pościgowej i ciesz się spokojnym śniadaniem bez troski o świat.

Witryna Mike'a Galley | Recenzje Trip Advisor

Ogromne bułeczki cynamonowe u Mike

Świetne jedzenie w Daytona Beach można znaleźć w Mike

Mikrofon

Crabby Joe's

Crabby Joe's to bardziej widok niż jedzenie, ale potrzebował miejsca na liście, ponieważ lokalizacja jest fantastyczna.

Crabby Joe's siedzi na molo pośrodku oceanu, łowi ryby na końcu, przygotowuje omlety na zamówienie na śniadanie i jest wystarczająco dobre, abym nadal polecał to miejsce do jedzenia, a nie tylko zwiedzania.

Zaparkuj samochód na plaży i wybierz się na posiłek z ich popularnym francuskim tostem lub drinkiem, aby cieszyć się widokiem.

Witryna internetowa Crabby Joe | Recenzje Trip Advisor

Crabby Joe

Przygotuj się na zamówienie omletów w Crabby Joe

Świetne menu w Crabby Joe

Widok z Crabby Joe

Azure at The Shores

Jedną z najlepszych rzeczy, które jadłem podczas całej naszej podróży na Daytona Beach, był grillowany ser z menu brunchowego w Lazur w The Shores Resort & Spa . Szczerze mówiąc, mógł to być najlepszy grillowany ser, jaki kiedykolwiek jadłem, a przynajmniej pięć najlepszych.

Gry Harry Potter dla dorosłych

Grillowany ser jest prażony w panko, dzięki czemu na zewnątrz jest najbardziej chrupiący, co doskonale uzupełnia różne rodzaje sera ułożonego wewnątrz kanapki. Podawany jest z frytkami ze słodkich ziemniaków, które mógłbym jeść przez cały dzień.

Podczas gdy grillowany ser był gwiazdą naszego posiłku, mój mąż również bardzo smakował frittata z homara i żałował, że nie zamówił sztabki z menu brunchowego.

Azure serwuje również śniadania, lunche i kolacje z wyśmienitą kuchnią zarówno wewnątrz, jak i na świeżym powietrzu, przy basenie i barze.

Witryna Azure | Recenzje Trip Advisor

Grillowany ser w Azure at The Shores sprawia, że ​​jest to jedna z najlepszych restauracji w Daytona Beach!

Donnie’s Donuts

Niepewny Donnie's naprawdę można to uznać za śniadanie, gdy pączki są zwieńczone takimi rzeczami, jak kwaśne gumowate robaki, ale pączki są zwykle śniadaniem lub brunchem, więc i tak je dodałem.

Kiedy weszliśmy do środka, powiedziano nam, że Donnie's robi klasyczne i nowoczesne pączki - klasyczne pączki z cukrem cynamonowym i nowoczesne pączki pokryte szalonymi dodatkami, takimi jak świeże owoce, płatki zbożowe, orzechy i nie tylko.

Nie trzymaj się tego, co widzi Twoje oko na gotowych tacach do pączków. Jeśli przejdziesz się za lewym rogiem, dowiedz się, gdzie robią niestandardowe pączki.

Biorą swoje pączki z ciastem i polewają je prawie tym, co chcesz. Polewy, polewy, jak to nazywasz.

Mój syn zdecydował się na posypkę i kwaśny żelkowy pączek z robakiem, a mnie bardzo kusiła opcja lukrowania limonkowego. Następnym razem.

Witryna Donnie’s Donuts | Recenzje Trip Advisor

Don

Nowoczesne pączki vintage w Donnie

Fruity Pebbles Donuts w Donnie

Pączki na zamówienie w Donnie

Daytona Beach Restauracje na lunch lub kolację

Połączyłam miejsca na obiad i kolację w Daytona Beach, ponieważ wiele z tych miejsc ma podobne menu dla obu, a kiedy jesteś na plaży, czas nie jest tak naprawdę ważny. Wszystkie mają świetne menu pełne pysznych wyborów!

Sloppy Joe

Jedyną rzeczą, o której wszyscy mówili nam o Sloppy Joe's, było to, że paluszki mozzarelli były wielkości Twinkies. Ludzie nie żartowali.

Uwielbiam paluszki z mozzarellą i były to zdecydowanie największe, jakie kiedykolwiek widziałem. Przyszli po cztery na talerz i byli dosłownie wielkości Twinkies.

Zamów talerz i ciesz się największym kęsem smażonej mozzarelli, jaki prawdopodobnie kiedykolwiek zjadasz.

Sloppy Joe’s jest również znany ze swoich niechlujnych joe nachos (również ogromnych), a także fantastycznej lokalizacji w sklepach Daytona Beach Oceanwalk.

Zjedliśmy późny lunch z krewetkami kokosowymi, nachosami, batatami (tak dobrze!) I złapaliśmy nasze drinki w kubkach z rekinami, które zabieraliśmy do domu na spacer po plaży tuż poniżej.

Witryna Sloppy Joe’s | Recenzje Trip Advisor

Sloppy Joe

Mozzarella przykleja się do Sloppy Joe

Sloppy joe nachos w Sloppy Joe

Don

Senor Taco

Senor Taco to nie miejsce, do którego należy się udać, jeśli masz duże przyjęcie, masz ochotę na długi, spokojny obiad lub nie lubisz tacos. Ale jeśli jesteś fanem Taco Tuesday, zaplanuj przystanek w tym sklepie z taco.

zajęcia dla dorosłych na dzień świętego patryka

Taco serwowane są w jednym z trzech stylów lub przygotuj własne. A tacos, burrito i quesadillas są robione na zamówienie i pyszne.

Nie są specjalnie wyjątkowe ani kreatywne - po prostu dobre, świeże, smaczne tacos, które trafiają na miejsce, gdy masz ochotę na szybki lunch.

Otworzyli też zupełnie nową lokalizację o nazwie Senor Taco Too z rozszerzonym menu, które warto wypróbować!

Witryna internetowa Senor Taco | Recenzje Trip Advisor
Tacos w Senor Tacos są warte grzechu! Świetne jedzenie w Daytona Beach.

Don Vito's

Don Vito's to jedyne miejsce na tej liście, które znajduje się w pobliżu Daytona Speedway. Wszystkie pozostałe restauracje Daytona Beach znajdują się bliżej plaży. To tylko dziesięć minut jazdy i naprawdę warto.

Don Vito's to uosobienie rodzinnej włoskiej restauracji. Wspaniałe jedzenie. Świetna obsługa. I miejsce, w którym czujesz się komfortowo pozwalając swoim dzieciom biegać bez butów, bo czujesz się jak rodzina.

To rodzinne miejsce, które kwitnie dzięki świeżemu, przygotowanemu na zamówienie jedzeniu i wspaniałemu pizzy.

Pominęliśmy makarony i przystawki i poszliśmy prosto na wszystkie węglowodany.

Smażone ravioli, za które można umrzeć, pyszna bruschetta, bułki z pizzą tak dobre, że zabraliśmy je do domu samolotem, i pizza na cieście, o której mój mąż wciąż mówi tydzień później.

Żałuję tylko, że nie byliśmy w Daytona Beach dłużej, żebyśmy mogli spróbować przystawek i deserów, nasze żołądki były zbyt pełne skórki pizzy, żeby zmieścić cokolwiek innego.

Strona internetowa Don Vito | Recenzje Trip Advisor

Najlepsze jedzenie na plaży Daytona jest w Don Vito

Samo ciasto do pizzy mogłoby zrobić Don Vito

Daytona Beach Restauracje na deser

Okej, teraz pora porozmawiać o słodkościach! Jestem wielką fanką deserów, czy to lodów czy sernika, babeczek czy gumowatych robaków. Moje słodycze uwielbiały wszystkie te miejsca do jedzenia w Daytona Beach!

Zeno’s Boardwalk Sweet Shop

Zeno's jest najwyraźniej podstawą Daytona Beach, ponieważ wiele osób mówiło nam, że było to obowiązkowe miejsce podczas naszej podróży i mieli rację!

Znajduje się na samym końcu promenady i jeśli kochasz toffi lub inne słodycze, zdecydowanie warto iść. Zeno mówi, że są najsłynniejszym producentem toffi na świecie i nawet jeśli to nieprawda, wierzę w to.

Nigdy w życiu nie widziałem tylu odmian i kolorów toffi i musiałem kupić całą torebkę, której nie mogę nawet zjeść w tej chwili, ponieważ muszę wypróbować smaki, gdy moja dentysta będzie gotowa w przyszłym tygodniu!

Wybrałem około 20 różnych kawałków o smakach od niemieckiego ciasta czekoladowego po Key Lime Pie.

A mój syn, który nie lubi toffi, wybrał torbę pełną gumowatych robaków, gumowatych rekinów i innych gumowatych stworzeń morskich. Na pewno było to jego ulubione jedzenie w Daytona Shores.

Witryna Zenona | Recenzje Trip Advisor

Setki smaków Taffy w Zeno

Zobacz, jak żartuje Zeno

The Shores S’mores

Jeśli zatrzymujesz się w ośrodku The Shores Resort & Spa, każdy gość otrzyma bezpłatny zestaw s’mores do gotowania na ognisku przy odkrytym basenie.

Zestawy zawierają wystarczającą ilość s'mores dla co najmniej czterech osób, w zależności od tego, ile z nich jesz, i patyczek do pieczenia na ogniu. Jeśli nie, możesz kupić więcej zestawów w ich sklepie z pamiątkami!

Mój syn nie jest fanem czekolady (szaleństwo, prawda?), Ale nadal uwielbiał pomagać tacie w zdmuchiwaniu pianek marshmallows, kiedy się zapalili, i pomagać mi zgniatać pianki i czekoladę razem między dwoma krakersami graham.

I ja? Zawsze uwielbiam miejsce, w którym mogę dostać świeżo ugotowane jedzenie. Kiedy jesteś z dala od domu i nie jesteś na kempingu, możliwość robienia s’mores to prawdziwa przyjemność!

Witryna internetowa Shores | Recenzje Trip Advisor

Zrób S

Cow Lick’s

Każde nadmorskie miasteczko musi mieć dobre lodziarnie, a jeśli chodzi o Daytona Beach, Cow Lick's jest jednym z najlepszych. Wiedzieliśmy, że będzie dobrze, gdy tylko zobaczyłem nastolatków siedzących na zapleczu grających w Phase 10 ze swoimi lodami i lokalną rodzinę rywalizującą przy jednym ze stolików PacMac z przodu.

Jest kilka gier zręcznościowych, automat z piłeczkami do skakania i wiele uroczych krów zdobiących to miejsce.

A jeśli chodzi o lody - mają wszystko. Koktajle mleczne, lody i bardzo popularny split bananowy.

Wybierz swój rozmiar (porcje są ogromne!), Swoje smaki i ciesz się przyjemną kremową ucztą razem z innymi mieszkańcami Daytona.

Witryna internetowa Cow Lick | Recenzje Trip Advisor

Deser w Cowlicks w Daytona to jedno z najlepszych dań w Daytona Beach!

Wypchane krowy w Cowlicks

Lody w Cowlicks to jeden z powodów

Nie zapomnij przypiąć tych restauracji Daytona Beach na później!

Najlepsze restauracje w Daytona Beach na Florydzie! Wszystko od jedzenia na promenadzie po jedzenie w pobliżu plaży!