10 rzeczy do zrobienia w Napa Valley, jeśli nie pijesz wina

Napa Valley w Kalifornii to idealne miejsce na dziewczęcy weekend, romantyczny wypad, a nawet wycieczkę z rodziną. Wypróbuj jedną z tych 10 rzeczy do zrobienia w Napa Valley, które są idealne dla każdego, nawet jeśli nie pijesz wina!

10 niesamowitych rzeczy do zrobienia w Napa Valley w Kalifornii, które są świetne dla każdego, nawet jeśli tego nie zrobisz

Chociaż wiele z tych doświadczeń było komplementarnych i tak łaskawie zaaranżowanych przez Visit Napa Valley, z całego serca poleciłbym te wszystkie rzeczy, nawet gdyby nie były. Wszystkie opinie są w 100% szczere i jak zawsze własne.

Jakiś czas temu wybrałem się z czterema moimi blogującymi przyjaciółmi, aby odwiedzić Dolinę Napa Nakarm ucieczkę dusz . To było wszystko, czego pragnąłem, pragnąłem i nawet nie wiedziałem, że potrzebuję, dopóki to się nie stało!

Więcej o tym, jak bardzo potrzebowałem tej przerwy, pisałem kilka tygodni temu. Kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy rozmawiać o spotkaniu i pojawił się pomysł wyjazdu do Napa, szczerze mówiąc, byłem trochę temu przeciwny.

Wszystko, co wiedziałem o Napa, to to, że jest to kraj winiarski. A ja nie piję wina. Albo jakikolwiek alkohol.

Ale Napa była najlepszym wyborem dla naszej grupy i bardzo się cieszę, że to właśnie tam wybraliśmy, ponieważ nie miałem pojęcia, ile innych rzeczy można robić w Napa Valley poza winem. I jest tak wiele.

Oto 10 moich najlepszych rzeczy do zrobienia w Napa, jeśli nie pijesz wina (lub alkoholu), ale obiecuję, że jest ich o wiele więcej, których jeszcze nie miałem okazji doświadczyć.

10 rzeczy do zrobienia w Napa Valley

# 1 - Zjedz wszystkie rzeczy.

Napa słynie z wina, ale powinna być znana z jedzenia. ja dużo rozmawialiśmy o jedzeniu w Napa.

Podczas gdy wszyscy inni cieszą się swoim winem, Ty cieszysz się całym jedzeniem. Nie pożałujesz. A jeśli jesteś smakoszem, możesz nawet wziąć udział w lekcjach gotowania w słynnym Culinary Institute of America i jedz, co ugotujesz.

Lub po prostu pozwól niesamowitym szefom kuchni gotować za Ciebie i zachowaj gotowanie na czas, gdy wrócisz do domu.

zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-california-58

# 2 - Ciesz się Napa z powietrza.

Mieliśmy niesamowite przeżycie, z którym mogliśmy wybrać się na lot balonem Napa Valley Aloft a nie ma nic lepszego niż zobaczenie miasta z powietrza, a kiedy mówię powietrze, mam na myśli balon na ogrzane powietrze, a nie samolot.

gry świąteczne dla biura

Wysoko był niesamowicie profesjonalny i bezpieczny w tej całej sprawie, nawet sprawił, że mój lękający się wysokości przyjaciel Cori czuł się wystarczająco bezpieczny zmierzyć się ze strachem przed balonami na ogrzane powietrze i dołącz do nas.

Istnieje kilka różnych firm, które oferują loty balonem w Napa, ale wybierają Wysoko i nie będziesz rozczarowany. Od niesamowitej obsługi klienta (przesunięcie nas na sobotę, kiedy padał deszcz w piątek), przez darmowe przekąski, po naszego przezabawnego pilota Jasona i jego załogę - były one wszystkim, czego chcesz, gdy ktoś dosłownie ma twoje życie w swoich rękach.

A widok Napa z powietrza, niesamowity. Nie ma to jak moje ostatnie doświadczenie latania balonem nad przypadkowymi polami w Filadelfii na moje 16. urodziny.

Girls at Aloft Balon na gorące powietrze-11

# 3 - Przeglądaj.

Mieliśmy okazję zatrzymać się w dwóch niesamowitych kurortach - Calistoga Spa i gorące źródła i Silverado Resort - podczas naszej wizyty Calistoga znajdowała się na szczycie trasy 128, a Silverado było trochę na dole.

Między nimi jest kilka małych miasteczek, takich jak St. Helena i Yountville, które warto poświęcić trochę czasu na samodzielne zwiedzanie. I to nie obejmuje nawet Calistogi i Napy, gdzie znajdowały się nasze dwa ośrodki.

Nie mieliśmy zbyt wiele czasu na zwiedzanie, ale któregoś z popołudni chodziliśmy po głównej ulicy Calistogi i w tym krótkim czasie znaleźliśmy pyszne jedzenie, najsłodszą księgarnię z książkami z randkami w ciemno, kilka butików, a stary pociąg zamienił się w sklep z winami.

A wszystko to w mniej niż godzinę zakupów i zwiedzania. Zaoszczędź dzień, aby po prostu zwiedzić wszystko, co ma do zaoferowania Napa Valley, nie tylko Napa.

dziewczyny-weekend-napa-dolina-california-66

# 4 - Przejedź się winnym pociągiem.

Tak, powiedziałem Wine Train . Ale to nie tylko pociąg do picia wina; nazywa się tak tylko dlatego, że znajduje się w kraju winiarskim. Plik pociąg do wina czy to naprawdę fajny stary pociąg, którym naprawdę jeździsz dla wrażeń, no i jedzenia!

Jest bardzo przyjazny dla rodzin i ma bezalkoholowe bezalkoholowe menu bezalkoholowe, które rywalizuje ze wszystkimi, jakie kiedykolwiek widziałem. Miałem okazję wypróbować tylko dwa z nich, ale reszta również wyglądała niesamowicie, ale o tym później.

Fotele są wygodne, stoły przytulne, a doświadczenie warte swojej ceny. I chociaż wiele atrakcji, które oferują jedzenie, serwuje przeciętne gotowe potrawy, pociąg winny jest dokładnie odwrotny.

Mają kucharzy w kuchniach w pociągu, którzy robią wyśmienite jedzenie od podstaw, podczas gdy pociąg tłucze gulgocąc. Mogę to potwierdzić, ponieważ zrobili rzeczy bez zbóż dla mojego przyjaciela, który jadł bez zbóż w Napa Valley. Mówiłem ci, jedz wszystkie rzeczy.

Masz wiele różnych opcji jazdy pociągiem winiarskim: możesz po prostu jeździć pociąg do wina tam iz powrotem i ciesz się spokojną jazdą, możesz jeździć pociągiem winnym do winnicy i wracać autobusem lub możesz jechać pociągiem winnym dla jednego z ich wydarzenia specjalne, takie jak tajemnica morderstwa lub wielkanocna przejażdżka pociągiem . Mówiłem, że to przyjazne rodzinie!

dziewczyny-weekend-napa-dolina-kalifornii-114 Winiarnia-Castle-Tour-7

Zdecydowaliśmy się wysiąść pociągiem wina i zamiast jechać nim z powrotem, zatrzymaliśmy się przy Zamek Amorosa , ten wspaniały współczesny zamek, który został zbudowany tak, aby wyglądał jak starożytny. Od cegieł po wielką salę wszystko w niej przypominało mi zwiedzanie zamków w Europie.

Na koniec wycieczki wszyscy zostali zaproszeni na degustację wina i chociaż spodziewałem się po prostu spędzać czas i oglądać, nasz przewodnik zaskoczył mnie, wyciągając butelki najbardziej niesamowitego soku winogronowego, jakiego kiedykolwiek próbowałem. Tak niesamowite, że nawet kupiłem butelkę do domu.

Jeśli nie masz czasu, aby wsiąść do pociągu winnego, nadal możesz sam zwiedzić zamek, ale pociąg wina jest przeżyciem samym w sobie, więc zrób to razem, jeśli możesz!

dziewczyny-weekend-napa-dolina-california-142 Winiarnia-Castle-Tour-22

# 5 - Jedź dookoła i ciesz się piękną scenerią.

Napa Valley jest piękna. Załaduj swój samochód i po prostu jedź, aby cieszyć się pięknem wokół siebie.

Zrób zdjęcie przed napisem `` Welcome to Napa Valley '', znajdź nieogrodzoną musztardę na wspaniałe zdjęcia i ciesz się wszystkimi pięknymi krajobrazami, które ma do zaoferowania Napa Valley.

zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-california-108 zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-kalifornii-25 zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-california-49

# 6 - Weź kąpiel błotną.

Za każdym razem, gdy piszę lub myślę o kąpielach błotnych, wciąż wyobrażam sobie Louisa z Suits wchodzącego w tę czekoladową mieszankę wyglądającą jak syrop w nieskazitelnym spa. Moje doświadczenie z kąpielami błotnymi nie było takie, ale nadal było niesamowite. Błoto, jak nazywa to Louis w garniturach, jest czymś, o czym nigdy nie myślałem, że spróbuję.

Ludzie mówili mi, że jest naprawdę ciepło, a ja nie radzę sobie dobrze. Ale kiedy zobaczyłem kąpiele błotne o godz Calistoga Hot Springs & Spa Wiedziałem, że muszę spróbować. Jestem za wypróbowywaniem wyjątkowych doświadczeń, gdziekolwiek jestem, a to było zdecydowanie wyjątkowe.

Samo błoto w niczym nie przypominało gorącej czekolady, którą sobie wyobrażałem, bardziej przypominało błoto zmieszane z mchem peet i, jak to określiła April, było trochę jak siedzenie w twarożku. Myślałem bardziej w stylu galaretki. Było ciepło, ale nie tak ciepło, jak się spodziewałam, na pewno nie na tyle, żeby poczułam się nieswojo.

Po błocie wskakujesz do kąpieli wypełnionej minerałami, a następnie przez chwilę w saunie, otulasz ciepłym kocem i drzemiesz. Tak, powiedziałem sobie drzemkę. To było wspaniałe i na pewno zrobiłbym to ponownie w mgnieniu oka.

Jedno słowo ostrzeżenia, kąpiel błotna w Calistoga Spa nie jest dla Ciebie, jeśli zbytnio martwisz się o skromność. Wszystko odbywa się nago i było to trochę dziwne dla tej dziewczyny, która na co dzień jest ultra-konserwatywna.

April i ja byliśmy bardzo blisko podczas naszego szlamowania. Więc po prostu to wiedz, żebyś był przygotowany na to, aby przejść do całej sprawy. Jeśli kąpiel błotna nie jest dla Ciebie, Calistoga Spa oferuje również mnóstwo innych usług spa, ale nie tak wyjątkowych.

Calistoga-1

# 7 - Zanurz się w gorących źródłach.

Również w Calistoga Hot Springs & Spa są dobrze, gorące źródła. Calistoga to nie tylko miejsce do spania; to miejsce do przeżycia. Jeśli zdecydujesz się tam zostać, polecam spędzić całe popołudnie lub wieczór, aby cieszyć się spa i różnorodnymi gorącymi, ciepłymi i chłodnymi basenami geotermalnymi, które są bezpłatne dla gości.

A jeśli nie mieszkasz w Calistoga, oferują jednodniowe przepustki dla gości, ale pamiętaj, aby zadzwonić z wyprzedzeniem, aby potwierdzić, że są jeszcze dostępne.

Same gorące źródła były miłym dodatkiem w weekend, który uderzył nas wszystkim, co ma do zaoferowania kalifornijska pogoda - gorąco, zimno, deszcz, mgła, a nawet grad. Spędziliśmy większość czasu w zadaszonym basenie, popijając napoje z baru z przekąskami przy basenie.

Resztę czasu spędziliśmy w naszych uroczych sypialniach, wyposażonych w aneksy kuchenne i przepiękne kabiny prysznicowe, idealne do spłukiwania po wspomnianej wcześniej kąpieli błotnej. Ponieważ wy, błoto dostaje się wszędzie i mam na myśli wszędzie.

zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-kalifornii-75

# 8 - Odwiedź rynek publiczny Oxbow

Jeśli jesteś smakoszem, odwiedź Rynek publiczny Oxbow i spróbuj wszystkiego, co możesz. Jeśli nie jesteś smakoszem, nadal jest to fajne doświadczenie, ale prawdopodobnie nie aż tak ekscytujące, ponieważ jest to prawie całe jedzenie.

Spędziliśmy tam popołudnie próbując wszystkiego, od mini babeczek uczestnika Cupcake Wars Kara’s Cupcakes , lody z Trzy bliźniaki i przyprawy z Cała przyprawa , sklep, w którym sprzedawano więcej przypraw i mieszanek przypraw, niż widziałem od czasu Wielkiego Bazaru w Stambule.

najlepsze gry planszowe na noc gier

Zaraz za rogiem od publicznego rynku Oxbow jest moje zalecane jedzenie , Gott's Roadside Grill, więc jeśli możesz, zostaw miejsce na ich hamburgery i frytki!

zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-kalifornii-76

# 9 - Zrób degustację oliwy z oliwek.

W Napa Valley nie tylko można spróbować wina; oliwa z oliwek też jest ogromna. Nie mieliśmy okazji tego zrobić, ponieważ nasza podróż była tak krótka, ale na szczycie mojej listy na następny raz jest degustacja oliwy z oliwek.

Różne aromatyzowane oliwy z oliwek, wszystkie z pysznym chlebem, jestem tak wkurzony. Kilka winiarni również organizuje degustacje oliwy z oliwek lub możesz sprawdzić inna strona z degustacjami na Odwiedź Napa Valley, aby uzyskać więcej informacji.

# 10 - Odpocznij i zrelaksuj się.

Jeśli nie mieszkasz w Napa, myślę, że prawdopodobnie przyjeżdżasz tam na wakacje. Więc poświęć trochę czasu na naprawdę wakacje. Wybierz kilka rzeczy do zrobienia z powyższej listy, a resztę czasu zostaw otwartą, aby cieszyć się scenerią, spędź poranek, popijając gorącą czekoladę z patio w swoim pensjonacie Silverado Resort lub spać, jestem pewien nie zdarza ci się często robić w domu.

Jesteś na wakacjach, więc zrób z nich wakacje.

Mogłem mieć najlepszą noc w moim życiu w Silverado Resort i to nie tylko dlatego, że o 22.00 leżałem w łóżku. Byli na tyle mili, że umieścili nas w jednym ze swoich trzypokojowych pensjonatów i było to idealne miejsce na nasze odosobnienie.

Z w pełni wyposażoną kuchnią, ogromnym stołem w jadalni do rozkładania laptopów i wygodnym salonem, w którym można razem oglądać Grease Live, było to naprawdę idealne miejsce, aby każdego wieczoru wracać do domu.

A łóżka, łóżka były wygodniejsze niż moje łóżko w domu. Aha i jeśli śledzisz mnie na Instagramie ( @playpartyplan ), zapewne wiesz, że bardzo dobrze myją też drzwi prysznicowe; Pozwolę ci się wymeldować ten post żeby zobaczyć, skąd to wiem.

zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-kalifornii-14 Silverado-2

Napa Valley to o wiele więcej niż wino. To jest tylko krótka lista rzeczy, które możesz tam robić, nawet jeśli nie pijesz alkoholu; to lista z Visit Napa Valley i ten post co robić w Napa mają jeszcze więcej wspaniałych opcji. Jeśli więc szukasz miejsca na wakacje w USA, które jest idealne na dziewczęcy weekend, nie szukaj dalej niż w pięknej dolinie Napa. Możesz szybko rzucić okiem na naszą podróż w tym zabawnym filmie dokumentującym naszą ucieczkę.