10 rzeczy, które chciałbym wiedzieć przed naszym rejsem Disneya

Ujawnienie rejsu Disneya
W zeszłym miesiącu miałem okazję udać się na mój pierwszy rejs Disneya, 3-dniowy rejs statkiem Disney Dream , z mężem i 3-letnim synem. Byłem wcześniej na 10 rejsach i bez wątpienia nasz Disney Cruise był moim ulubionym.

Wcześniej czytałem artykuły i zbierałem informacje, ale jest jeszcze kilka rzeczy, o których chciałbym wiedzieć przed moim Disney Cruise. Jeśli jesteś na płocie wybieram się na rejs Disneya miejmy nadzieję, że pomogą ci one przeskoczyć przez ogrodzenie prosto na statek wycieczkowy Disneya.

Jeśli planujesz swój pierwszy rejs Disney Cruise, a nawet rozważasz Disney Cruise, musisz przeczytać ten post. Mnóstwo porad i wskazówek, pomysłów na pakowanie i tajemnic magii i cudów linii wycieczkowych Disneya i Castaway Cay. Kto by pomyślał, że rejsy Disneya są tak fajne dla dorosłych, nastolatków, a nawet przedszkolaków! Zdecydowanie wypróbowuję wystrój drzwi i przedłużacze ryb podczas naszego następnego rejsu!10 rzeczy, które chciałbym wiedzieć przed moim rejsem Disneya

1 - Rejs Disneya jest nie tylko dla dzieci.

Nie potrafię powiedzieć, ile razy w przeszłości postanowiliśmy nawet na to nie patrzeć Rejsy Disneya ponieważ myślałem, że są dobre tylko dla rodzin z dziećmi. Byliśmy na 10 innych rejsach przed tym i nigdy nawet nie myślałem o rejsie Disneya.

Nie miałem pojęcia, czego mi brakuje. Jedzenie, spa, udogodnienia i rozrywka na Disney Dream były równie dobre, jeśli nie lepsze, niż jakikolwiek inny rejs, na którym kiedykolwiek byłem. I to nie jest dzieciak we mnie, to dorosły.

Więc chociaż rejsy Disneya są znacznie lepsze dla dzieci niż jakikolwiek inny rejs, nie przerywaj tylko dlatego, że jeszcze nie masz dzieci. Wybierz się z koleżankami na dziewczęcy weekend lub z drugą połówką na romantyczny wypad. Każdy znajdzie coś dla siebie.

2 - Trzy dni to za mało

minuta, aby wygrać to zespół

Zrobiliśmy rejs od piątku do poniedziałku Disney Dream , a ja jako pierwszy powiem Wam, że chociaż był to wspaniały sposób na zanurzenie się w wodzie, jeśli chodzi o pływanie z przedszkolakami, to nie było wystarczająco dużo czasu, aby cieszyć się wszystkim, co miał do zaoferowania rejs.

Może to jest cel - dać ci smak, żebyś wracał.

Wstaliśmy wcześnie rano i poszliśmy spać późno w nocy, ale nadal nie mieliśmy okazji wypróbować basenu w kształcie Myszki Miki, Jadalnia Pałacu Królewskiego (zamiast tego poszedł do Palo na kolację), minigolfa / strefa sportowa Goofy'ego, czyli mniej więcej połowa innych rzeczy dostępnych na statku.

Było tak wiele do zrobienia i tyle do zrobienia, że ​​spokojnie mogliśmy spędzić na statku cały tydzień, nigdy się nie nudząc.

3 - Pokazy są czymś wyjątkowym

Jak powiedziałem wcześniej, byłem na wielu rejsach i widziałem wiele rejsów głównych „przedstawień” teatralnych. I wiele małych programów towarzyszących i rozrywki. Programy wycieczkowe Disneya to nie to samo, co inne programy rejsowe, to rozrywka o jakości Disneya. I nie można ich przegapić, nawet tych w środku dnia.

Z głównych przedstawień teatralnych, takich jak Villains Tonight (prowadzony przez Hadesa z Podziemia) po pokazy dzienne, takie jak Pirate / Princess Party z Jake'em i Sofią, każdy program, który widziałem, był na najwyższym poziomie. Zabawa zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych.

4 - Będziesz połączony, ale nie tak, jak sobie wyobrażasz

Podobnie jak w przypadku każdego innego rejsu, w momencie startu statku z brzegu telefon prawdopodobnie przejdzie w roaming lub nie będzie korzystać z usługi (w zależności od przewoźnika). Celem rejsu jest uciec od tego, dobrze? Jedną z najfajniejszych rzeczy na naszym rejsie Disneya było to, że Disney zapewnia dwa rzeczywiste telefony w każdym pokoju, telefony komórkowe na morzu które działają przez cały rejs, aby zadzwonić do dowolnego miejsca na statku.

Więc jeśli Twoje dziecko przechodzi kryzys i potrzebuje Cię w Oceaneer’s Club , mogą do ciebie zadzwonić. Więc jeśli twój mąż chce się zdrzemnąć i znaleźć cię później, może do ciebie zadzwonić. A jeśli starsze dzieci chcą wyjść i zwiedzać do kolacji, możesz do nich zadzwonić, gdy nie są na czas. Byłem na rejsach, podczas których trzeba błąkać się po statku, aż, miejmy nadzieję, kogoś znaleźć, więc darmowe telefony były miłą niespodzianką.

Jedyna skarga, jaką miałem, była trochę głupia, a mianowicie, że pakiety WiFi podczas naszego rejsu były kiepskie. Byliśmy w trakcie sprzedawania naszego domu i kupowania nowego w weekend, kiedy wyruszaliśmy w rejs, więc musiałem pozostać w kontakcie.

Pakiety były drogie i nie pozwalały mi zrobić dużo więcej niż bardzo szybko przeczytać e-maile, aby upewnić się, że niczego nie przegapiłem, zanim wyskoczyłem. Jeśli planujesz wyruszyć w rejs i spędzić dużo czasu przy komputerze, rejs Disney Cruise może nie być najlepszym rozwiązaniem.

Ale jeśli chcesz spędzić czas w swoim życiu, uciec od tego wszystkiego i zrobić niesamowite wspomnienia z rodziną - rejs Disneya jest zdecydowanie dla Ciebie!

5 - Disney Cię obejmuje

Spakowałem tak wiele rzeczy, których po prostu nie potrzebowałem, nie dlatego, że ich nie potrzebowałem, ale dlatego, że Disney dostarczył je na rejs. Przywieźliśmy nasz wózek tylko po to, aby mieć go cały czas spakowany, ponieważ Disney ma do dyspozycji wózki.

Spakowaliśmy ręczniki plażowe na nasz dzień w Castaway Cay, kiedy Disney ponownie miał dostępne dla nas ręczniki plażowe, gdy tylko wyszliśmy ze statku. Zanim się zapakujesz, sprawdź listę pakowania Disney Cruise, aby upewnić się, że nie przynosisz rzeczy, które będą już dostępne.

Kabiny są dobrej wielkości, ale nadal nie chcesz tracić cennego miejsca na przechowywanie wózka, jeśli nie musisz.

6 - Pasażerowie idą na całość

Od drzwi ozdobionych dekoracjami Myszki Miki po piratów i księżniczki przebrane podczas całego rejsu, pasażerowie Disneya należą do najbardziej entuzjastycznych pasażerów, jakich kiedykolwiek widziałem.

Noc piratów nie przestawali aż do 10:30 w nocy (fajerwerki!), a cały pokład był wypełniony po brzegi ludźmi przebranymi w przepaski na oczy, kapelusze, a nawet facet z fałszywą papugą. A gdy impreza się skończyła, włączyli muzykę, a na pokładzie wciąż było pełno rodzin tańczących przez cały wieczór.

Prawdopodobnie powinienem się tego spodziewać, odkąd byłem w Disney World kilka razy w tym roku, ale nadal byłem zaskoczony, widząc małe księżniczki spacerujące po statku i rodziny w pasujące koszulki Disneya wszędzie. Jeśli jesteś fanatykiem Disneya, rejs Disneya to idealny czas, aby pokazać swoją miłość do Disneya.

7 - Nigdy nie musisz schodzić z łodzi

Zwykle, gdy patrzyłem na trasy rejsów w przeszłości, szukam jak największej liczby portów i przystanków, aby nie musieć tkwić na łodzi przez cały czas. Ponieważ nie możesz się doczekać zejścia z łodzi po pierwszym dniu na morzu.

Tak się nie stało na naszym Disney Cruise. Powiedziałbym, że 25% łodzi (może więcej?) Zeszło z łodzi, kiedy zacumowaliśmy na Bahamach. Wszyscy inni spędzili dzień na łodzi, doświadczając wszystkiego, co łódź miała do zaoferowania.

Więc w przeciwieństwie do innych rejsów, jeśli nie chcesz wysiadać z łodzi i wydawać dodatkowych pieniędzy na wycieczki - nie musisz. Na pokładzie możesz znaleźć wystarczająco dużo rzeczy do zrobienia, aby wypełnić swój czas.

Chuck e serowa impreza urodzinowa

Z wyjątkiem Castaway Cay - wsiadaj Castaway Cay . To prywatna wyspa Disneya Cruseline i świetna zabawa. Zapewniają klub dla dzieci na wyspie, prywatna plaża tylko dla dorosłych, serwują wspaniały lunch z grilla, a nawet imprezy taneczne z Myszką Minnie.

To w zasadzie przedłużenie twojego rejsu na lądzie. A wszystko to jest wliczone w cenę rejsu.

8 - Dzieci nie będą chciały opuszczać klubu Oceaneer

Wiedziałem przed naszym rejsem, że kluby dla dzieci Disneya będą świetne. Po prostu nie spodziewałem się, że mój 3-latek zaprosi mnie do pokoju Andy’s Toy Story zamiast pływać lub jeść kolację.

Sprawdź mój Disney Cruise z postem dla przedszkolaków aby uzyskać więcej informacji na temat Oceaneer’s Club i Oceaneer’s Lab . Po prostu wiedz z wyprzedzeniem, że możesz nie widywać wielu swoich dzieci, ponieważ chcą latać Sokołem Millennium lub piec babeczki z Minnie, zamiast spędzać czas z tobą.

9 - Disney robi wakacyjne rejsy!

Nie wiem, jak to przegapiłem, ale Disney faktycznie organizuje wakacyjne (i specjalistyczne) trasy rejsów. Każdy rejs od połowy września zmieni się w Statek wycieczkowy na Halloween , udekorowany dekoracjami, a nawet wspaniałym drzewkiem dyniowym.

Pokazy, zajęcia i dekoracje na całym statku zostaną przekształcone z regularnego rejsu w Halloween. A potem znowu w listopadzie rejsy będą odbywać się z Halloween do wakacji przez pozostałą część roku.

Więc teoretycznie możesz wybrać się na trzy różne rejsy Disneya z dokładnie tym samym planem w tym samym roku i mieć zupełnie inne wrażenia.

Co tydzień mój 3-latek mówi komuś, że płyniemy na łodzi Disneya na Halloween. Och, jak bardzo bym chciała.

10 - Rejsy Disneya są warte swojej ceny

To jedyna rzecz, którą prawie zawsze słyszę, kiedy rozmawiam z ludźmi o Disney Cruises. Pierwsza odpowiedź brzmi: „ale są takie drogie”. Powiem ci, że są droższe niż większość innych rejsów głównych. Oni są. Jestem tutaj, aby wam powiedzieć, że byłam jedną z tych osób, które słyszały, że są zbyt drogie i szukali gdzie indziej.

To był taki błąd. Chociaż są drogie, to doświadczenie jest warte każdego centa, zwłaszcza jeśli podróżujesz z dziećmi. Zaczyna się od spersonalizowanego powitania ze strony załogi, gdy wchodzisz na pokład, a kończy się wydajnym i usprawnionym procesem okorowania. A pomiędzy tym wszystkim otrzymujesz takie rzeczy, jak:

• Pokaz sztucznych ogni noc piratów
  • Aby zjeść obiad w spokoju, podczas gdy Twoje dzieci będą bawić się interaktywne działania dzieje się w jadalni
  • Postacie i więcej postaci na pokazach, na zajęciach w klubach dla dzieci, spacerach, rozdawaniu autografów, robieniu zdjęć. Ty to nazywasz i są zaangażowane postacie.
  • Najlepsza rozrywka na rejsie, jaką kiedykolwiek widziałem, rozrywka, którą można oglądać bez zakrywania oczu dzieci, podczas gdy asystenci magika chodzą w zbyt małych ubraniach
  • Jedzenie, jedzenie i jeszcze więcej jedzenia że faktycznie chcesz zjeść
  • Podzielona łazienka z umywalką / toaletą po jednej stronie i umywalką / wanną po drugiej
  • Zajęcia na tyle zabawne przez cały dzień, że ludzie nie chcieli nawet schodzić ze statku
  • A lista może ciągnąć się w nieskończoność - poniższy film przedstawia niektóre z najważniejszych wydarzeń z naszego rejsu.

Nadal polecam Ci to sprawdzić Wskazówki dotyczące rejsów Disneya zanim pójdziesz, ale idź. Jest to całkowicie warte dodatkowych kosztów!

Jedną z najbardziej pamiętnych rzeczy, które usłyszałem podczas naszego rejsu, było to Disney Cruiseline to nie tylko kolejna firma wycieczkowa - to firma rozrywkowa na morzu.

A jako zapalony krążownik całkowicie się z tym zgadzam. Jeśli szukasz rejsu tylko po to, by zjeść wszystko w cenie i transport do różnych miejsc, możesz zarezerwować wycieczkę dowolną linią rejsową. Ale jeśli szukasz magicznego doświadczenia, które pokocha cała rodzina i o którym będzie rozmawiać przez wiele lat, zarezerwuj rejs Disney Cruise.

Na pewno sam zarezerwuję inny, może nawet na łodzi Disney Halloween.