5 rzeczy, które chciałbym wiedzieć przed moim rejsem po Alasce

Życzę 5 rzeczy

Przygotuj się na swój rejs po Alasce, korzystając z tych wskazówek dotyczących rejsu po Alasce, wszystkiego, o czym chciałbym wiedzieć przed moim pierwszym rejsem po Alasce! Wszystko, od tego, co warto spakować, po wycieczki rejsowe po Alasce, ceny rejsów po Alasce, a nawet najlepszy czas na rejs po Alasce!

Kiedy po raz pierwszy zaczęliśmy rozmawiać o rejsie po Alasce na 50. urodziny mojej mamy, byłam bardzo podekscytowana. Alaska zawsze była na mojej liście miejsc do odwiedzenia i cóż, uwielbiam rejsy. Byłem na 10 lub więcej rejsach po Karaibach, więc pomyślałem, że wiem prawie wszystko, czego potrzebowałem, aby pływać.

Tak się myliłem.

Rejs na Alasce w niczym nie przypomina Karaibska , poza faktem, że płyniesz dużą łodzią i wszystko na statku jest wliczone w cenę. Wszystko inne w rejsie po Alasce jest inne niż jakikolwiek inny rejs po Karaibach, na którym kiedykolwiek byłem. Dlatego dzielę się tymi 5 rzeczami, o których chciałbym wiedzieć przed moim rejsem po Alasce, więc mam nadzieję, że mogę pomóc każdemu, kto wybiera się na rejs po Alasce, w przygotowaniu się, w przeciwieństwie do mnie, przed wyjazdem.

Porady dotyczące rejsu po Alasce

# 1 - Seattle to idealne miasto odlotów na Alasce.

Mniej więcej połowa rejsów po Alasce, które oglądaliśmy, opuściła Seattle w stanie Waszyngton, a druga połowa wypadła z Kolumbii Brytyjskiej w Kanadzie. Wybraliśmy Seattle, ponieważ mieszka tam jedna z rodzin moich najlepszych przyjaciół, co oznaczało darmowy nocleg i nieograniczoną liczbę gier w ogórki. Ale nawet gdybyśmy nie mieli tam rodziny, i tak wybrałbym Seattle, ponieważ jest to jedno z moich ulubionych miast w historii.

Istnieją również świetne połączenia wahadłowe z wielu hoteli w Seattle do portu wycieczkowego, a przejazd taksówką z centrum Seattle do portu wycieczkowego jest tani. Jest też sporo hoteli, które oferują parki i rejsy wycieczkowe, dzięki którym możesz zostać na jedną noc, zostawić samochód na czas rejsu i odebrać go później. Idealny, aby uniknąć konieczności płacenia dodatkowych opłat parkingowych podczas rejsu po Alasce.

Jeśli masz dzień lub dwa w Seattle przed rejsem po Alasce, upewnij się, że:

• Zjedz swoją drogę przez targ Pike Place
  • Stwórz własną miskę ze szkła
  • Wybierz się na wycieczkę łodzią po jeziorze Bellevue lub jednym z wielu jezior Seattle
  • Przeglądaj i rób zakupy w centrum miasta

rodzinne pytania ankiety świątecznej spór

# 2 - Spakuj się i ubierz w warstwy na swój rejs po Alasce

Zwykle, kiedy wybieram się na rejs, pakuję garść kostiumów kąpielowych, trochę nakrycia głowy, klapki i kilka kostiumów na sam rejs. Na rejs po Alasce musisz spakować wszystko, od kostiumów kąpielowych po formalne sukienki (na formalną noc) po płaszcze przeciwdeszczowe (dużo pada), a nawet czapki i rękawiczki.

Tylko dlatego, że rejsy po Alasce odbywają się w cieplejszych miesiącach roku, nie oznacza, że ​​będzie ciepło na Alasce lub na samej łodzi na środku oceanu. Mógłbyś mieć piękny słoneczny dzień, w którym możesz spacerować w dżinsach i t-shircie, a inne dni możesz być owinięty w bluzę z kapturem, odzież przeciwdeszczową i szalik. Pogoda na Alasce jest kapryśna, więc spakuj wystarczająco dużo opcji, abyś mógł nosić coś wygodnego bez względu na pogodę.

Jeśli zapomnisz płaszcza przeciwdeszczowego lub nie chcesz go zapakować, możesz naprawdę tanio kupić ładną, dobrej jakości na Alasce w jeden z dni portowych. Oboje z mężem kupiliśmy te podczas naszego rejsu na Alaskę, których używamy do dziś.

# 3 - Na rejsie po Alasce jest więcej przestojów

W przeciwieństwie do większości rejsów po Karaibach, na których odbyłem się przez całą noc, nasz rejs po Alasce skończył się około 22:00. Ceny rejsów po Alasce są zwykle droższe i ukierunkowane na starsze rzesze ludzi, a rozrywka i zajęcia to odzwierciedlają. Byłem z grupą około 20 osób na 50. urodziny mojej mamy, kiedy tam jechaliśmy i przez większość czasu wydawało się, że tylko my się obudziliśmy i spacerowaliśmy po statku około 22:00.

Wybraliśmy się na rejs Princess Ruby, popularną Princess Cruises Alaska, ale założę się, że pozostałe rejsy będą podobne. Więc jeśli chcesz spać, prawdopodobnie będzie dużo czasu na sen bez konieczności przegapienia.

Innym minusem było to, że nie tylko zajęcia i rozrywka kończyły się wcześnie, ale także prawie wszystkie jedzenie były wcześniej zamknięte. Na naszym statku była jedna mała kawiarnia, która była otwarta przez całą noc, ale serwowała tylko kilka małych deserów i gotowych kanapek, które nie były moimi ulubionymi. Bardzo chciałbym zobaczyć pizzerię, lody lub inne naprawdę otwarte po 22:00 dla tych z nas, którzy nie kładą się spać o 21:00.

Koniecznie przeczytaj wskazówki dotyczące rejsu po Alasce! Wszystko od przewodnika po pakowaniu (z zaleceniami dotyczącymi strojów), najlepszych wycieczek, najlepszej linii rejsowej i nie tylko! Tak pomocne, niezależnie od tego, czy wybierasz się na rejs Księżniczki, Karnawał, czy rejs po Royal Caribbean z dziećmi LUB dorosłymi!

# 4 - Ceny rejsów na Alasce są droższe

Nasz rejs po Alasce był zdecydowanie najdroższym rejsem, na jakim kiedykolwiek byłem i to nie dlatego, że wybraliśmy najładniejszy statek, najdłuższą trasę czy coś w tym rodzaju. Wszystkie były drogie. Wszystkie wycieczki też. W przyszłym tygodniu podzielę się rejsami po Alasce, które moim zdaniem były warte swojej ceny, ale na razie wiedzcie tylko, że na rejs wydacie niezły grosz, prawdopodobnie dwa razy więcej niż na rejs po Karaibach.

Miłym zaszczytem dla ludzi, którzy nie piją alkoholu, jak ja, jest karnet all you can drink obejmujący soki, gorące czekoladki, koktajle mleczne i dziewicze mrożone napoje, jeśli jesteś na rejsach Princess. A jeśli jesteś na innej linii wycieczkowej, prawdopodobnie mają coś podobnego. Gwarantuję, że wypijałem co najmniej 3 dziewicze pina colady lub daquiri dziennie, a do tego jeden lub dwa koktajle mleczne. Karnet łatwo się opłacił.

# 5 - Wybierasz się na rejs po Alasce, aby zobaczyć piękno Alaski

Wspomniałem już, że rejs prawie kończy się nocą, a przynajmniej nasz tak się stało, ale inną rzeczą, jaką zauważyłem, było to, że większość rejsów była tylko trochę gorsza niż podczas innych rejsów, na których byłem. Kiedy szukaliśmy rejsów, zauważyłem, że najlepsze z najlepszych statków i rozrywki są wysyłane gdzieś na Karaiby. Wszystkie opcje statków, które mieliśmy, były starszymi, mniej innowacyjnymi statkami.

W rejsach po Alasce nie chodzi o statek i rzeczy, które można na nim robić, takie jak jazda na łyżwach lub suwak z jednego końca na drugi. Rejsy po Alasce to oglądanie i cieszenie się pięknem, jakie Alaska (i zazwyczaj gdzieś w Kanadzie) ma do zaoferowania. Kiedy już to zrozumiesz i zdasz sobie sprawę, że bardziej prawdopodobne jest, że będziesz szukać wielorybów obok łodzi lub robić zdjęcia lodowców unoszących się w wodzie, zakochasz się w Alasce tak jak ja. To zapierające dech w piersiach miejsce, do którego chciałbym wrócić, może nie na rejs, ale na pewno odwiedzę. Rejs był świetny, ale wolałbym po prostu przylecieć i mieć szansę na zwiedzenie dzikiej przyrody Alaski bardziej niż w ciągu zaledwie kilku godzin.

Większość rejsów ma opcję pływania na morzu przez fiord, co w zasadzie oznacza pływanie statkiem wycieczkowym do iz małego fiordu otoczonego pięknymi lodowcami i górami. Zazwyczaj jest bardzo wcześnie rano i chociaż jest pięknie, prawdopodobnie wolałabym po prostu spać. Ale jeśli chcesz cieszyć się pięknem Alaski, wstań wcześnie, spakuj się i ciesz się wspaniałą scenerią. Lub pójdź o krok dalej i zarezerwuj wycieczkę, aby faktycznie zwiedzić lodowce, które możesz zobaczyć z boku łodzi, zamiast patrzeć na nią z daleka. To jest piękno rejsu na Alaskę.

Czy byłeś kiedyś na rejsie po Alasce? Jakie rzeczy dodałbyś do mojej listy rzeczy, które warto wiedzieć przed wyjazdem? Nie zapomnij przypiąć tych wskazówek dotyczących rejsu po Alasce na później!