Napa Valley - najlepsze restauracje

Kolaż potraw z restauracji Napa Valley z tekstem na Pinterest

Jeśli kiedykolwiek odwiedzasz Napa Valley, postaraj się wypróbować wszystkie pięć tych niesamowitych restauracji, na pewno jedne z najlepszych restauracji w Napa Valley!

Stół patio z Napa Valley w tle i tekst na Pinterest

Chociaż otrzymywaliśmy bezpłatne posiłki we wszystkich tych miejscach, te bezpłatne posiłki nie miały wpływu na te zalecenia. Wszystkie opinie są w 100% uczciwe i własne!

Podczas naszej ostatniej podróży do Napa Valley mieliśmy okazję wypróbować jedne z najbardziej niesamowitych restauracji w Napa Valley! Jedzenie było zdecydowanie jednym z najlepszych co robić w Napa Valley !

To nasze ulubione z wyjazdu - na pewno nie można ich przegapić!

Najlepsze restauracje w Napa Valley

Kubki smakowe są subiektywne, więc jeśli nie zgadzasz się z moją listą miejsc, które musisz odwiedzić w Napa Valley, możesz zostawić mi komentarz na temat miejsca, które powinienem spróbować podczas mojej następnej wizyty!

Gospodarstwo

Naszą wycieczkę rozpoczęliśmy od św. Heleny w godz Gospodarstwo wiejskie na Long Meadow Ranch , tuż przy 128, bo cóż, czy to nie wszystko?

dziewczyny-weekend-napa-dolina-kalifornii-23

Szef kuchni Michael i nasz kelner Nick wygrali i zjedli dla nas niesamowitą zupę pomidorową, przygotowali dla mnie specjalną przystawkę bez cebuli, a nawet pozwolili nam spróbować ich świeżo upieczonych ciastek cheddar; ciastka, które jadłem na śniadanie przez cały weekend.

dziewczyny-weekend-napa-dolina-kalifornii-14

Ale gwiazdą pokazu na Long Meadow były z pewnością ich przystawki. Gnocchi. Jagnię. I chrupiące ziemniaki podawane do jagnięciny. Mogły to być najlepsze chrupiące smażone ziemniaki, jakie kiedykolwiek jadłem, i jem dużo ziemniaków.

dziewczyny-weekend-napa-dolina-kalifornii-9

Jagnięcina była tego wieczoru wyjątkowa, ale jeśli to możliwe, nawet nie myśl o zdobyciu czegokolwiek innego. Zjedz jagnię, kilka niesamowitych ziemniaków i wyślij mi resztę.

dziewczyny-weekend-napa-dolina-kalifornii-10

Grill

Kontynuowaliśmy naszą przygodę z jedzeniem następnego dnia obiadem o godz Grill w pobliskim kurorcie Meadowood, gdzie polecam burgera i frytki.

Nie jestem wielkim fanem burgerów, ale o mój Boże, frytki. Idealnie solone, idealnie chrupiące i nie przypominają obrzydliwych, wiotkich kawałków ziemniaka, które jedliśmy na lunch poprzedniego dnia w In-N-Out. Nawet jeśli nie dostaniesz burgera, poproś o frytki do tego, co zamówisz. Nie będziesz żałować.

Burger and Fries w Meadowood

Inne wyróżnienia w Meadowood to pyszne podpłomyki z dzikich grzybów, sałatka z cykorii i cykorii, niesamowity wybór świeżo wyciskanych soków i fenomenalny widok z tylnej werandy.

Z menu pełnym potraw od farmy do stołu, nie możesz się pomylić z żadnym z nich.

dziewczyny-weekend-napa-dolina-kalifornii-53

Gott’s Roadside Grill

Następnie prowadzi nas do Gott’s Roadside Grill , w samym środku centrum Napy i na rogu ukochanego Oxbow Market.

zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-kalifornii-8

Gott's jest od lat podstawą Napa Valley, a jedzenie wystarczy, aby pokazać, dlaczego. Wyśmienite burgery, które spodobają się nawet największym smakoszom, najbardziej wyjątkowe i pyszne dania z kurczaka oraz menu tak konfigurowalne, że każdy z pewnością wróci do domu szczęśliwy.

zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-kalifornii-2

I trzy niesamowite opcje smażenia - zwykłe frytki, frytki czosnkowe i frytki ze słodkich ziemniaków. Zwykłe frytki są dobre, ale czosnkowe są świetne.

Jeśli jesteś na randce, koniecznie weź ze sobą trochę gumy. A frytki ze słodkich ziemniaków nie były takie, jakie kiedykolwiek jadłem - słodkie, pikantne i pyszne. Polecam po prostu zebrać wszystkie trzy rodzaje i podzielić się nimi, ale jeśli musisz pominąć jeden, pomiń zwykłe frytki i pożeraj pozostałe.

gry do grania na parapetówce
zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-kalifornii-3

Auberge du Soleil

Po całej nocy i porannym śnie udaliśmy się do światowej sławy Auberge du Soleil na idealny brunch dla dziewcząt.

Widoki na krajobraz Napa na wiele kilometrów, nienaganna obsługa klienta i aromatyczne jedzenie, o którym ciężko mi nawet pisać. Brunch zaczyna się od koszyczka babeczek, domowych wypieków i pieczywa. I najlepszy twaróg cytrynowy, jaki kiedykolwiek jadłem. Mógłbym zjeść jedną z ich babeczek posmarowanych twarogiem cytrynowym i zostawić szczęśliwą kobietę. To był dopiero początek.

Oprócz łagodnego menu, brunch obejmuje wybraną przystawkę na początek, danie główne i deser.

Weź gnocchi.

Po prostu mnie posłuchaj, zrozum.

Od chwili, gdy spojrzałem na naczynie wypełnione pianką, wiedziałem, że będzie to naczynie do zapamiętania. Idealnie ugotowane gnocchi z sosem z dzikich grzybów i polane dużymi kawałkami świeżego parmezanu.

Gdyby wszystkie gnocchi smakowały tak dobrze, nigdy nie zamówiłbym niczego innego.

zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-california-55

Reszta naszej grupy zamawiała różne pozycje z menu, wszystko od konfitowanego haszyszu z kaczki po duszone, krótkie żeberko i zachwycała się każdym kęsem.

zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-kalifornii-57

Auberge to coś więcej niż tylko miejsce do jedzenia, to doświadczenie. I to niesamowity.

atrakcje w pobliżu jeziora przynęty nc
zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-california-43

Heritage Eats

Naszą kulinarną podróż zakończyliśmy na nowym Heritage Eats , w popularnym Bel Aire Plaza. Kiedy wjechaliśmy na plac i do Whole Foods, Target i World Market, skomentowaliśmy, że plac ma wszystko, czego kiedykolwiek potrzebowaliśmy.

zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-california-91

Dopiero po naszej wizycie w Heritage Eats zdawałem sobie sprawę, jak prawdziwe było to stwierdzenie; Heritage Eats to miejsce, które moglibyśmy jeść co tydzień, gdyby było bliżej domu. To restauracja w stylu kafeterii (zbuduj własną) dla smakoszy, która ma lepszą markę niż jakakolwiek inna niesieciowa restauracja, jaką kiedykolwiek widziałem.

Mieliśmy zaszczyt spotkać się ze współzałożycielami, Benem i Jasonem, i jak to ujęli, menu zostało stworzone na podstawie ich globalnych podróży i to widać.

zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-california-96

Od báhn mi po wrap z kurczakiem tikki masala - ich menu jest tak różnorodne, jak ich podróże. A to tylko zalecane menu z jedzeniem.

Większość naszej grupy poszła niestandardową trasą i zrobiła wrap lub kanapkę, w której zmieszano trochę tego i tego.

fun-girls-weekend-napa-valley-california-99

Całe to miksowanie i dopasowywanie opłaciło się pysznymi niestandardowymi kreacjami. Plus moje ulubione frytki waflowe. Doskonale doprawione. Ugotowane doskonale. Doskonałość ziemniaków.

zabawa-dziewczyny-weekend-napa-dolina-california-100

Kup więc to, co chcesz, co polecasz lub niestandardowe kreacje i weź frytki waflowe do tego.

Następnym razem, gdy będziesz w Napa Valley, sprawdź te pięć restauracji i ich zróżnicowane menu. Chociaż polecam niektóre z naszych ulubionych dań, ich menu jest pełne pysznych i dekadenckich potraw dla każdego.

Gdzie zjeść w Napa Valley:

Gospodarstwo wiejskie na Long Meadow Ranch | 738 Main Street St. Helena, CA 94574 | 707-963-4555
Grill w Meadowood | 900 Meadowood Lane St. Helena, CA 94574 | (707) 968-3144
Gott’s Roadside Grill | 644 1st St, Napa, CA 94559 (i inne lokalizacje) | (707) 224-6900
Auberge du Soleil | 180 Rutherford Hill Rd, Rutherford, CA 94573 | (707) 963-1211